Helló, Szépség! blog

Téli haul

Ezeket vásároltam mostanában

2017. február 28. - Debreczeni Krisztina

img_0204a.jpg

Próbálom kerülni a drogériákat, mert ha betérek, biztos hogy elcsábulok és veszek valamit, amire nincs szükségem. De néha sajnos muszáj bemennem és hiába próbálok csak a szükségesekre koncentrálni, rendszeresen elbukok és olyan is landol a kosárban, amivel tele van itthon a fürdőszobaszekrény. Ebben a bejegyzésben a téli vásárlásaimat mutatom meg, amik közül néhányat már használatba is vettem. 

Sminkeket nem igazán vettem, mert elég nagy készlettel rendelkezem már, viszont az alapozó és a korrektor elég gyorsan fogy. Ezek közül általában mindig valami újat próbálok ki, nincs olyan kedvencem, amit újravásároltam volna. Nagyon kíváncsi voltam a Catrice legújabb HD Liquid Coverage alapozójára és a Camouflage korrektorra, így most rájuk esett a választásom. Az alapozót már egy pár hete használom, és hamar megszerettem, könnyű eldolgozni, szépen fed és tartós is. A NYX soft matte rúzsait nagyon szeretem, most a Manila árnyalatot hoztam haza magammal, illetve a szemöldök formázó zselé is nagyon bevált, azt biztosan újraveszem majd. És hát ideje volt már beszereznem egy ecsettisztítót, ezt a Rossmann-ban találtam. :)

img_0224a.jpg

img_0263a.jpg

A Garnier fátyolmaszkjaira is nagy kíváncsi voltam. A hosszú, hideg tél eléggé megviselte a bőröm, így kipróbálok mindent, ami javíthat a helyzeten. Remélem, hogy beválnak ezek a maszkok és lesz egy olyan termék, amit bármikor elővehetek, ha szükségem van egy kis extra ápolásra. Ezt a Dove csomagot karácsony után vettem féláron. Egyszerűen nem tudtam otthagyni, mert egyébként is szerettem volna kipróbálni ezt a fürdő olajat. A márka tusfürdőit pedig nagyon szeretem, így ezzel szerintem jó vásárt csináltam. A TBS mangós termékei örök szerelem, elfogyott a tusfürdőm, így vettem egyet. Egyszerűen muszáj, hogy mindig ott legyen a kád szélén. :)

img_0277a.jpg

img_0252a.jpg

img_0259a.jpg

A hajápolásra mostanában elég nagy figyelmet fordítok. Tavaly kipróbáltam a Schwarzkopf Essence Ultime hajápoló családot, amiről ITT írtam bővebben, és annyira bevált, hogy egy akció keretein belül betáraztam belőle egy jó időre. Persze más márkával is próbálkozom, az Inecto-ról nagyon sok jót hallottam, és szintén akciósan megvettem a kókuszos sampont és balzsamot. Ezeket még nem próbáltam, de mindenképp megírom majd a tapasztalataimat róluk. Száraz sampont mindig tartok itthon, gondoltam kipróbálom a L'Oréal újdonságait. 

img_0232a.jpg

img_0238a.jpg

img_0255a.jpg

 

 

Te használod valamelyik terméket? 
Miket vásároltál a télen? 

A bejegyzés trackback címe:

https://helloszepseg.blog.hu/api/trackback/id/tr1212293311

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása