Helló, Szépség! blog

Bevásárlás az Yves Rocher-nél

Haul

2017. március 15. - Debreczeni Krisztina

img_0284a.jpg

Hogy mit érdemes beszerezni az Yves Rocher kínálatából? Plaisirs Nature termékeket mindenképp! Természetesen bőven akad még jó pár termék az Yves Rocher-nál, amit érdemes megvenni, de itt most azokat mutatom meg, amik engem nagyon megfogtak. Nemrégiben lehetőségem adódott egy nagyobb bevásárlást tartani a boltban, és hogy mi került a kosaramba? A folytatásból kiderül. 

Amióta megjelent a Plaisirs Nature termékcsalád, amiről ITT számoltam be, azóta a rabja vagyok. Imádom a tusfürdők illatát, az összetevők párosítása is mindig telitalálat, és mindig előrukkol a cég valami újdonsággal, amit ki kell próbálnom. Ezért két tusfürdőt, egy testápolót, egy szappant és egy fürdőolajat vettem a Plaisirs Nature család nagy választékából. A voksomat a Lótusz-Zsálya, Mandula-Narancsvirág, Mangó-Koriander és a Levendula-Vadszeder illatkompozíciók mellett tettem le. Szerettem volna kipróbálni még ezt a kamillás arclemosót, amit azóta már el is kezdtem használni. Kíméletes a bőrhöz, de szépen eltávolítja a szennyeződéseket, és géles állagának köszönhetően kevés is elég belőle egyszerre. A Sensitive Vegetal krém nagyon jól jött, mert a tél egy kicsit megviselte a bőröm és extra ápolást igényelt. A gyümölcsös ajakápolókat is nagyon szeretem, mert jól hidratálnak és egy kis színt és csillogást is adnak az ajkaknak. 

img_0289a.jpg

img_0296a.jpg

 

 

Te használsz Yves Rocher termékeket? 
Ezek közül ismered valamelyiket?

 

A bejegyzés trackback címe:

https://helloszepseg.blog.hu/api/trackback/id/tr6312322883

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása