Helló, Szépség! blog

Érdemes megvenni? #2

2017. február 07. - Debreczeni Krisztina

img_9823a.jpg

Fél éve került ki utoljára ilyen bejegyzés. Ez idő alatt jó sok minden elfogyott nálam, de valahogy mindig az újdonságok kerültek előtérbe, inkább azokról írtam. Most viszont itt egy adag elfogyasztott termék, amiket megmutatok, és azt is megírom, hogy szerintem érdemes-e megvenni őket, én újravásárolom-e ezeket.


Schwarzkopf Essence Ultime Amber&Oil Sampon

Az Essence Ultime család ezen tagja száraz, törékeny hajra való. Gyöngykivonatot, pantenolt, finomított fehérjét és keratint, illetve borostyán kivonatot és olajat tartalmaz. Ez a formula belülről javítja a haj szerkezetét, így csökkentve a haj töredezettségét. Ez volt az első Essence Ultime sampon amit kipróbáltam, és mivel nagyon bevált, a család több tagját is megvettem. Az illata nagyon erős, ami kezdetben zavart, de aztán megszerettem pont úgy, ahogy a hatását is. Már hajmosás közben is érezhető a puha és selymes végeredmény. A hajam kezelhetőbb és egységesebb lett, kevesebb a töredezett hajszál, és a hajvégek is ápoltak. Mindenképpen ajánlom ezt a sampont, és már régen be is szereztem az utánpótlást. Ugyanilyen szuper a kaviár kivonatos sampon is, amiről ITT már bővebben is írtam. 

Fa Coconut Water tusfürdő

Igaz hogy tél van, ez pedig egy nyári illat, de muszáj megmutatnom ezt a Fa tusfürdőt, mert valami zseniális illata van. Az isteni kókusz mellett egy kis sárgadinnye is kiérződik belőle, ami miatt trópusi hatást kelt. Géles állagú, nagyon jól habzik és az illata még törölközés után is érződik a bőrön. Nagyon megszerettem, biztosan újra veszem, amint elfogy a rengeteg felhalmozott tusfürdőm. 

img_9853a.jpg


The Body Shop Oils of Life gél krém

2015 őszén kezdtem használni ezt a krémet, és amellett hogy szinte mindennap használtam, 1 évbe telt mire elfogyott. 50 ml, de rendkívül kiadós, mert géles állagának köszönhetően nem kell belőle sok, jól eloszlatható és hamar beszívódik. Teljesen nem is fogyott el az egész krém 1 év alatt, de a végén már éreztem, hogy megváltozott a minősége és inkább megváltam tőle. A bőrömnek nagyon bevált, mindig hidratáltnak, kipihentnek látszódott, a sötét karikák is elkerültek. Feszes, selymes és sima volt a bőröm, mitesszerem sem lett több és pattanásaim sem voltak. Engem annyira meggyőzött ez a termék, hogy a család több tagját is szeretném kipróbálni. Ha valami könnyed, de hatásos krémet keresel, érdemes szétnézni a TBS Oils of Life termékei között. Írtam már erről a krémről, a tesztet IDE kattintva olvashatod. 

 

img_9819a.jpg


Eucerin DermatoClean 3 az 1-ben micellás arclemosó

Az Eucerin micellás víz betartja, amit ígér. Szuperül távolítja el a sminket, de sima arclemosóként is jól működik. Szép tiszta és friss lesz tőle az arcbőr. Engem annyira nem nyűgözött le, hogy ne próbáljak ki más micellás vizeket is, de fontos megemlíteni, hogy ez a termék dermatológiailag tesztelt, alkohol-, illatanyag- és színezőanyag-mentes, nem tartalmaz parabent és kontaktlencsét viselők is bátran használhatják. 


Vaipani mézes prémium tusfürdő

Elég gyorsan elfogyott ez a tusfürdő ahhoz képest, hogy elvileg koncentrátum. Igaz én nem hígítottam, mert eléggé folyékony volt anélkül is. Imádtam az illatát és a hatását, puhává varázsolta a bőröm és egyáltalán nem feszült utána a bőröm, nem igényelt extra ápolást. Nem kizárt, hogy megfogom vásárolni, mert nagyon szeretem a natúr fürdőkészítményeket, de elég sok tusfürdő van még a fiókomban, amit előtte muszáj elhasználnom. A Vaipani termékekről is írtam már, ITT bővebben olvashatsz róluk. 

 

Kapcsolódó bejegyzés: Érdemes megvenni? #1

 

Használtad már valamelyik terméket? Mi volt a véleményed róla?
Nálad mi fogyott el mostanában?

A bejegyzés trackback címe:

https://helloszepseg.blog.hu/api/trackback/id/tr3212235532

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása