Helló, Szépség! blog

Érdemes megvenni? #1

2016. június 03. - Debreczeni Krisztina

img_7777a.jpg


Tony&Guy Classic hajlakk

Ismered azt az érzést, amikor azt hiszed, hogy megtaláltad a kedvenc hajlakkod, majd kipróbálsz egy jobbat és rátalálsz egy még jobbra? Na így volt velem is, amikor a tavalyi Pixibox előfizetéshez ajándékba kaptam ezt a hajspray-t. A L'Oréal Elnett volt a favorit, majd az Infinium, és végül elsöpörte őket a Toni&Guy. Igaz, hogy elvileg ez csak egy közepesen erős tartású hajlakk, de a reggel kialakított frizurám még este is szépen tartotta magát. Nem ragad, nem nehezíti el a hajat és könnyen kifésülhető. Az illata egy picit zavaró lehet, de ez az egyetlen negatívum, amit fel tudok hozni ellene. 

Eucerin pH5 kézkrém

Ő is az egyik Pixibox-ból származik. Nem mai darab, de leginkább csak télen használtam. Amit ígér, azt betartja, remekül hidratál, puhává varázsolja a bőrt és véd az ismételt kiszáradás ellen. A krém elég zsíros és kicsit nehezen szívódik be, ezért a melegebb időben én egy könnyebb krémre váltottam. Az Eucerin termékek egyébként illatanyag- és parabenmentesek. 

img_7714a.jpg

 

Yves Rocher növényi hajápolás

Már jó pár éve csak és kizárólag Yves Rocher sampont használok. Amiért emellett a márka mellett döntöttem a hajápolás terén, az az, hogy szilikonmentes samponról van szó, és több, mint 96%-ban természetes eredetű összetevőket tartalmaz. Már az első használat után sem lett sprőd a hajam tőle és teljesen rendben tartja a fejbőrömet. E mellett még a Selymesen tápláló sampont szoktam használni, és azzal is teljesen elégedett vagyok. Szinte olyan selymes lesz tőle a hajam, mintha balzsamot is használtam volna.  


The Body Shop Moringa tusfürdő

Imádom a TBS tusfürdőket, mert amellett, hogy takarékosan lehet használni őket, még ápoló hatásuk is van. A bőröm tusolás után puha és sokáig illatos marad. A moringa illata pedig, egyszerűen mennyei. Nagyon sajnálom, hogy elfogyott, de szerencsére van még 1-2 TBS tusim tartalékban. :)

img_7782a.jpg

 

Max Factor Velvet Volume FLE szempillaspirál 

Szeretem a Max Factor spiráljait. Bármelyiket is próbáltam, nem igazán találtam olyat, ami morzsolódna, nem tartana ki nap végéig, hamar beszáradna vagy éppen nem boldogulnék jól a kefével. A Velvet Volume-ot is nagyon kedveltem, mert ugyan nem varázsol hatalmas pillákat, de nappalra tökéletes és megbízható. Erről  a termékről tesztet is írtam, amit ITT olvashatsz el. 

img_7716aa.jpg

 

 

Használtad már valamelyik terméket? Mi volt a véleményed róla?
Nálad mi fogyott el mostanában?

 

A bejegyzés trackback címe:

https://helloszepseg.blog.hu/api/trackback/id/tr368770390

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása