Helló, Szépség! blog

Éld meg az élet szépségét! - Avon Life for Her

2016. november 09. - Debreczeni Krisztina

img_8574aaa.jpg

Az Avon egy igazi prémium parfümmel lepte meg vásárlóit idén októberben, amit nem más, mint a híres tervező, Kenzo Takada álmodott meg. Kenzo munkásságát az élénk színek, a vibráló minták, a pozitivitás és az egyedi formák jellemzik. Az Avon Life női- és férfi illatpár közel két éves intenzív közös munka gyümölcseként született meg, amely megalkotásában a Firmenich parfümház parfümőre, Frank Voelkllel is közreműködött. A bejegyzés további részéből pedig az is kiderül, hogy milyen jegyek alkotják a parfümöt és hogy milyen üzenetet kíván átadni nekünk, nőknek Kenzo az illattal. 

"Már az együttműködés előtt is nagyon jól ismertem az AVON-t, mely különösen a nők számára biztosított egyedi lehetőségekről is ismert. Éppen ezért, öröm és egyedülálló lehetőség számomra olyan márkákkal dolgozni, mint az AVON, hiszen így a világ bármely részén elérhetem a hölgyeket és közvetíthetem feléjük a pozitív üzenetem." - Kenzo

Imádom a Kenzo parfümöket, a Flower Tag és a Jeu d'Amour a két kedvenc illatom, így elég nagy elvárásokkal vártam hogy megérkezzen a Life. De hogy lenyűgözött-e? Amennyire színesek és meghökkentőek néha a tervező által kreált ruhák, annyira letisztult és egyszerű a csomagolás. A dobozból viszont egy ékszert emeltem ki, a parfüm kupakja ugyanis egy ibolya formázó gyémánt. Az ibolya egyébként az alázatosság és a szerénység jelképe és egyben a Kenzo család ikonikus szimbóluma is. Imádom az olyan apró részleteket, mint például ez, vagy a márkanév megjelentetését a szórófej tetején. Az első illatolásnál nem tudtam eldönteni, hogy szeretni fogom-e vagy sem, de a tartóssága már akkor meggyőzött. Egy véletlen nyomással sikerült a hajamra fújnom a parfümöt, ahol még másfél nap után is érezhető volt az illat. :) Mára már egészen megszerettem, habár számomra ez egy nem mindennapi, különleges alkalmakra való parfüm. A Life of Her virágos-fás kategóriába sorolható, alapját az ibolya adja ami olyan összetevőkkel egészül ki, mint az írisz, a fehér tea vagy a vízililiom. Számomra a parfüm eléggé domináns, éppen ezért érdemes csínján bánni vele. Hűvös őszi napokra, téli estékre tökéletes választás lehet és biztosan emlékezni fogsz azokra az eseményekre, amiket az illatot magadon viselve élsz át!

„Nagyon boldog és büszke vagyok a végeredményre. Bízom benne, hogy mindenki legalább annyi örömét leli majd az új illatokban, mint ahogy én” – nyilatkozta a végeredmény kapcsán Kenzo Takada, aki arra buzdít mindenkit, hogy élje meg az élet szépségeit.

 

A parfüm most 6999 Ft-os bevezető áron vásárolható meg az Avon oldalán, ahol deót és testápolót is találhatsz a Life of Her illatból!

A bejegyzés trackback címe:

https://helloszepseg.blog.hu/api/trackback/id/tr7811912795

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása