Helló, Szépség! blog

Helló, sziasztok!

2016. április 15. - HSZKriszti

A blog írás nem ismeretlen számomra, az első bejegyzésemet közel 10 évvel ezelőtt publikáltam. Akkor még csak egy kis cipős blogot vezettem, majd jött egy nagyobb falat, indítottam egy beauty blogot. 5 és fél éven át volt a játszóterem, sokáig napi szinten írtam újabb és újabb bejegyzést. Mostanra viszont úgy éreztem, hogy kell egy tiszta lap, egy új kezdet, hogy újra motivált legyek. Illetve a stílusom is sokat változott, a képeim is sokat fejlődtek, ezért úgy éreztem, hogy a régi blog nem ad már elég teret nekem. A jövőben is marad a szépségápolás, mint fő vonal, de mellette lesznek ajánlók, diy és outfit bejegyzések is. Ha ismerős vagyok, akkor biztosan jártál már a Forum Shops blogon, és szeretettel köszöntelek itt is. Ha nem, akkor pedig olvasgass, gyere vissza, és ha tetszik a tartalom, légy te is a rendszeres olvasóm! 

img_6715aa.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://helloszepseg.blog.hu/api/trackback/id/tr98715312

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása