Helló, Szépség! blog

Érdemes megvenni? #3

2017. április 04. - Debreczeni Krisztina

img_0305a.jpg

Ez az elfogyott termékekről szóló bejegyzés annyiban különbözik az eddigiektől, hogy nagyrészt olyan készítményekről szól, amikről már írtam a blogon. Ez viszont egy szuper alkalom arra hogy kiderüljön, az adott termék valóban annyira bevált, mint az elején, vagy vesztett a varázsából a használat folyamán. 

Schwarzkopf Essence Ultime Caviar+ sampon

Szinte minden fórumon megmutattam már többször is az Essence Ultime hajápoló családot, így picit unalmas is lehet, de mit tegyek ha tényleg annyira jó? Imádom az illatát, a hatását, egyszerűen szeretek vele hajat mosni és a végeredménnyel is teljesen elégedett vagyok. Ha még nem olvastad, ITT megtalálod a hosszabb tesztet és ha még nem tetted, mindenképp próbáld ki ezt a sampont! 

Dewin tusfürdő

Ez a tusfürdő 100%-ban természetes hozzávalókból készül, kézműves, magyar termék. Intenzív illata és ápoló hatása miatt nagyon szerettem használni. Érződik, hogy minőségi alapanyagokat tartalmaz és habár krémtusfürdő, mégis olyan, mintha valódi szappannal fürdenék. Ugyanannyira imádtam a végén is, mint az elején, egyáltalán nem vártam hogy elfogyjon, szóval bátran ajánlom. A tusfürdőről és a magyar Abura márkáról ITT olvashatsz bővebben. 

Vaipani Neem Turmeric arclemosó

Egy picit vegyes érzéseim vannak ezzel az arclemosóval kapcsolatban. Az összetevői különlegesek, nímet, kurkumát, aloét és rozmaringot tartalmaz, ápol, fertőtlenít és hidratál is, ugyanakkor szárította is kicsit a bőröm. A hatásával elégedett voltam, a bőröm állapotán még javított is kicsit, de azért nem venném újra, mert használat után feszült tőle a bőröm. ITT írtam a márkáról és pár Vaipani termékről. 

img_0310a.jpg

 

Lirene micellás arctisztító gél

Ár-érték arányban a legjobb micellás arclemosók között van. A sminket is szépen eltávolítja és a szennyeződéseket is könnyű letörölni vele. Praktikus a csomagolása, enyhe édeskés illata és géles állaga van. Nagyon megszerettem és biztosan fogok még venni ilyet. Erről is írtam már, ITT elolvashatod, hogy milyen összetevői vannak, amiktől szép és hidratált lesz a bőröd. 

The Body Shop mangós tusfürdő

Imádom a TBS mangós termékeit, egyszerűen a rabja vagyok azóta, mióta először illatoltam. A TBS tusfürdőinek olyan kényeztető hatása van, amit muszáj mindenkinek átélnie. Imádom ahogy finoman beburkol az illat és elkísér a napomon, amit meg is erősíthetek az ugyanolyan illatú testápolóval, testpermettel, vagy akár parfümmel. Egy párszor már újravásároltam, és biztosan fogom is még. 

 

 

Kapcsolódó bejegyzések:

Érdemes megvenni? #1
Érdemes megvenni? #2

 

Használtad már ezek közül valamelyik terméket? Mi volt a véleményed róla? 
Nálad mi fogyott el mostanában? 

A bejegyzés trackback címe:

https://helloszepseg.blog.hu/api/trackback/id/tr9912359329

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása