Helló, Szépség! blog

#myepiclook - Max Factor False Lash Epic

2016. november 24. - Debreczeni Krisztina

img_9415a.jpg

Neked mi jut eszedbe, ha azt mondom, hogy ünnepi smink? Nekem a csillogás, a fények, a világos árnyalatok, és persze a vörös rúzs. Én így képzelek el egy karácsonyi sminket. Igen, én már a szentestére készülök, hiszen vasárnap gyújtjuk meg az első gyertyát az adventi koszorún. És az azt követő pár hét olyan hirtelen fog eltelni, hogy mire kettőt pislogok, már 24-ét mutat majd a naptár. Az első próbasminket a Max Factor Smokey Eye Drama 2 in 1 Sumptuous Gold palettájával készítettem és kipróbáltam a legújabb, False Lash Epic spirált is.

A Smokey Eye Drama palettákat azért szeretem, mert többfunkciós. Csillámos és matt szemhéjpúdert is tartalmaz, amik közül a matt tökéletesen alkalmas a szemöldök formázásához, míg a csillámos akár highlighterként is funkcionálhat. Illetve mérete miatt bárhová magammal tudom vinni, simán belefér a legkisebb táskába is. Ha jól tudom, ez a paletta limitált kiadás és nem kapható a boltokban, ami igazán kár, mert 3 szuperül passzoló csillámos színt tartalmaz, ami bőven elég egy ünnepi smink elkészítéséhez. A hideg tónusú világos szín remekül párosítható a két melegebb árnyalatú barnával. A legsötétebb matt barna pedig szépen építhető, alap nélkül is egészen tartós marad a szemöldökön! 

A legizgalmasabb újdonság viszont a Max Factor False Lash Epic szempillaspirálja, aminek a keféje nem mindennapi kialakítást kapott. A gömbvégű kefe eléri a belső szálakat is, míg az ívelt középső rész szépen megemeli, göndöríti a pillákat. Inkább dúsító hatást tapasztaltam, de egy kicsit hosszabbít is. Nap közben nem potyogott, és nap végén sem voltak fekete foltok a szemem alatt, így a tartósságára sem lehet panasz. 

img_9422a.jpg

img_9452a.jpg

img_9386a.jpg

A Max Factor My Epic Look névvel egy sminkversenyt hirdetett, amin én is indultam. Mindennap egy szavazat adható le egészen december 20-ig. Megtisztelő lenne, ha a mai szavazatodat én kapnám, amit IDE kattintva adhatsz le. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://helloszepseg.blog.hu/api/trackback/id/tr3811994220

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása